|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره
در دفتر معاونت طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای بررسی شد

حضور شرکت آب منطقه ای در نمایشگاه دستاوردهای 40 سالگی انقلاب اسلامی

جلسه ای با محوریت حضور شرکت آب منطقه ای کرمان در "نمایشگاه دستاوردهای 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران" که به مناسبت ایام الله دهه فجر در محل پارک مادر کرمان برگزار می گردد، تشکیل شد.

  عمومی
  1397/10/30

برگزاری جلسه ای با محوریت جلوگیری از حریم رودخانه ها در نرماشیر

جلسه ای با حضور مدیر امور منابع آب نرماشیر و قاضی این شهرستان با محوریت تجاوز به حریم رودخانه ها و پیگیری پرونده ها و احکام قضایی برگزار شد.

  عمومی
  1397/10/30

برگزاری جلسه اقتصاد مقاومتی ویژه جنوب استان با حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور

جلسه اقتصاد مقاومتی ویژه جنوب استان کرمان با حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، دکتر فدائی استاندار و جمعی از مسئولین استان کرمان از جمله مهندس علیزاده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان برگزار گردید.

  عمومی
  1397/10/29

اجرای طرح داناب در دبیرستان متوسطه دوره اول دخترانه ام البنین کهنوج

طرح دانش آموزی نجات آب (داناب) با حضور مسئول روابط عمومی و کارشناس امور منابع آب شهرستان کهنوج در دبیرستان متوسطه دوره اول دخترانه ام البنین شهرستان کهنوج برگزار شد.

  عمومی
  1397/10/29

تاکید مدیر امور منابع آب رودبار بر نصب کنتور هوشمند بر روی چاه ها

مدیر امور منابع آب رودبار جنوب در دیدار با نماینده حقوقی کمیته امداد امام خمینی (ره) جنوب استان کرمان بر نصب کنتور هوشمند برای کنترل بهره برداری از چاه ها تاکید کرد.

  عمومی
  1397/10/29

برگزاری جلسه شورای حفاظت از منابع آب قلعه گنج

جلسه شورای حفاظت از منابع آب قلعه گنج در با محوریت بررسی وضعیت سفره های آب زیرزمینی قلعه گنج و ارائه گزارش در خصوص چاه های پیزومتر در سطح این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین برگزار گردید.

  عمومی
  1397/10/29
با حضور مهندس علیزاده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای صورت گرفت

برگزاری بیست و نهمین جلسه طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی

بیست و نهمین جلسه کمیته راهبری طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی در تاریخ 25 دی ماه 97 با حضور مهندس علیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان در دفتر مدیریت عامل برگزار گردید.

  عمومی
  1397/10/26

برگزاری جلسه ای به منظور معرفی نسل جدید لوله های GRP

نمایندگان شرکت فراسان در جلسه ای با حضور مهندس فدائی معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای کرمان به ارائه مشخصات نسل جدیدی از لوله های GRP که از نوع بدون فیلر می باشد پرداختند.

  عمومی
  1397/10/26

برگزاری جلسه شورای حفاظت از منابع آب نرماشیر

جلسـه شـورای حفاظـت از منابع آب نرماشیر بـا حضـور اعضــای شــورای حفاظــت از منــابع آب نرماشــیر در محل فرمانــداری این شهرستان برگــزار گردیــد.

  عمومی
  1397/10/26
فرماندار بم در جلسه سازگاری با کم آبی تاکید کرد

لزوم برگزاری جلسات اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در حوزه آب با بهره برداران

فرماندار شهرستان بم در جلسه سازگاری با کم آبی این شهرستان بر لزوم برگزاری جلسات اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در حوزه آب با بهره برداران تاکید کرد.

  عمومی
  1397/10/26

وضعیت تجمع چاه های دیزلی شهرستان منوجان بررسی شد

در جلسه ای با حضور مدیر برق شهرستان منوجان، مدیر امور منابع آب و معاون بهره برداری توزیع برق جنوب استان و خانم مهندس منصوری از شرکت برق منطقه ای کرمان در خصوص وضعیت تجمع چاه های دیزلی این شهرستان تبادل نظر گردید.

  عمومی
  1397/10/26
در شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان بافت مطرح شد

بررسی نحوه برخورد با اراضی تصرفی بستر رودخانه ها در بافت

شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان بافت با حضور ریاست دادگستری شهرستان بافت در تاریخ 25 دی ماه 97 با موضوع نحوه برخورد با اراضی تصرفی بستر رودخانه ها برگزار گردید.

  عمومی
  1397/10/26

برگزاری جلسه بررسی نحوه پرداخت خسارت به صاحبان اراضی خسارت دیده اطراف تونل انتقال آب به کرمان

به منظور بررسی نحوه پرداخت خسارت به صاحبان اراضی خسارت دیده اطراف تونل انتقال آب به کرمان، جلسه ای در محل دفتر معاونت امور عمرانی استانداری کرمان با حضور نمایندگان دستگاه های نظارتی و همچنین عوامل اجرایی پروژه تشکیل گردید.

  عمومی
  1397/10/25
با حضور فرماندار فاریاب و مدیر امور منابع آب انجام شد

بررسی مشکلات کشاورزان در حوزه آب شهرستان فاریاب

با حضور فرماندار فاریاب و مدیر امور منابع آب کهنوج، مشکلات کشاورزان در حوزه آب شهرستان فاریاب بررسی و پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

  عمومی
  1397/10/25

تاکید بر مصرف بهینه از منابع آب در دیدار با کشاورزان فهرجی

در چارچوب اجرای طرح تعادل بخشی منابع آب جلسه ترویجی با حضور مدیر امور منابع آب فهرج و تعدادی از بهره برداران و کشاورزان روستایی کریم آباد چاهدگال در محل امور منابع آب فهرج برگزارگردید.

  عمومی
  1397/10/25

برگزاری جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی شهرستان ریگان

جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی شهرستان ریگان با حضور مسئولین و در محل دفتر فرماندار این شهرستان برگزار گردید.

  عمومی
  1397/10/25

سخنرانی مدیر امور منابع آب شهرستان فهرج در نمازجمعه

مدیر امور منابع آب شهرستان فهرج با شرکت در نمازجمعه در مورد عملکرد این امور و همچنین طرح تعادل بخشی منابع آب و اثر مثبت آن بر روی منابع آب زیر زمینی و چاه های کشاورزی مجاز سخنرانی نمود.

  عمومی
  1397/10/25

برگزاری جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی استان کرمان

جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی استان کرمان با حضور دکتر فدائی استاندار و تعدادی از فرمانداران و معاون حفاظت و بهره برداری و معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای کرمان در محل دفتر استاندار برگزار گردید.

  عمومی
  1397/10/24

حضور مهندس علیزاده در جلسه شورای اداری شهرستان بم

مهندس علیزاده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان با حضور در شهرستان بم در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور آقای نیکزادی نماینده مردم شریف شرق استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بم و سایر مسئولین برگزار شد، شرکت نمود.

  عمومی
  1397/10/24

اجرای طرح داناب در دبیرستان پسرانه شهید چمران کهنوج

طرح دانش آموزی نجات آب (داناب) با حضور مسئول روابط عمومی و کارشناس امور منابع آب شهرستان کهنوج در دبیرستان متوسطه دوره اول پسرانه شهید چمران این شهرستان برگزار شد.

  عمومی
  1397/10/24

بازدید مدیر امور منابع آب فهرج از قنات روستای فتح آباد

مدیر امور منابع آب شهرستان فهرج از روستای فتح آباد شهرستان فهرج در حضور نماینده قنات بازدید به عمل آورد و در این بازدید در مورد راه های مقابله با خشکسالی و کم آبی و همچنین عوارض برداشت بی رویه از سفره آب توضیح داده شد.

  عمومی
  1397/10/24

بررسی تامین آب معدن مس درآلو با حضور معاون طرح و توسعه

جلسه ای با حضور مهندس فدائی معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای کرمان و نماینده مجری طرح سد شهیدان امیرتیموری (صفارود) و تعدادی از مدیران شرکت صنایع مس ایران در خصوص تامین آب معدن مس درآلو تشکیل گردید.

  عمومی
  1397/10/23
در دیدار مدیر امور منابع آب منوجان با امام جمعه مطرح شد

بیان نکات صرفه جویی در مصرف آب به مردم در خطبه های نمازجمعه

در دیدار مدیر امور منابع آب منوجان با امام جمعه شهر منوجان، حجت الاسلام و المسلمین حاج امین رضوانی قول مساعد داد تا نکات صرفه جویی در مصرف آب را در خطبه های نمازجمعه و سخنرانی های خود به مردم یادآوری نماید.

  عمومی
  1397/10/23

همکاری بسیج در ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب

در جلسه ای با حضور فرمانده حوزه بسیج شهید باهنر شهرستان فهرج مقرر گردید ترویج بحث آب و کم آبی و فرهنگ سازی مصرف آب به صورت گسترده پیگیری شود.

  عمومی
  1397/10/23

حضور مهندس علیزاده در ویژه برنامه تلویزیونی بلندای افتخار

مهندس علیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان با حضور در ویژه برنامه مرکز صدا و سیمای کرمان با عنوان بلندای افتخار به تشریح عملکرد 40 ساله ی این شرکت در حوزه آب پرداخت.

  عمومی
  1397/10/22
با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری صورت گرفت

تقدیر از شرکت آب منطقه ای کرمان به عنوان دستگاه برتر در حوزه پدافند غیرعامل

طی مراسمی با حضور دکتر سلاجقه مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت آب منطقه ای، با اهدای لوح از شرکت آب منطقه ای کرمان به عنوان دستگاه برتر در حوزه پدافند غیرعامل تقدیر شد.

  عمومی
  1397/10/22

بررسی مشکلات تامین آب روستائیان شهرستان بافت با حضور مسئولین

فرماندار بافت به همراه بخشدار خبر، مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، امور منابع آب، منابع طبیعی و آب و فاضلاب روستایی این شهرستان با حضور در روستای حسین آباد و گدارسبز شهرستان، به بررسی و رفع مشکلات در تسریع روند آبرسانی پرداختند.

  عمومی
  1397/10/22
مدیر امور منابع آب شهرستان فهرج تاکید کرد

لزوم همکاری بیشتر نیروی انتظامی در برخورد با تخلفات حوزه آب

جلسه ای با حضور مدیر امور منابع آب و رئیس اطلاعات نیروی انتظامی شهرستان فهرج با موضوع برخورد با تخلفات آبی به ویژه برخورد با حفاری غیرمجاز و چگونگی تعامل در زمینه توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز برگزار شد.

  عمومی
  1397/10/22
با حضور مهندس فدائی معاون طرح و توسعه صورت گرفت

برگزاری جلسه ای با محوریت برنامه ریزی برای انتقال آب به شهر کرمان

جلسه ای با محوریت برنامه ریزی و هماهنگی برای انتقال آب به شهر کرمان با حضور مهندس فدائی معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای کرمان و مجری طرح، مدیر فنی آب و مشاور و پیمانکار پروژه تشکیل گردید.

  عمومی
  1397/10/22

توقیف یک دستگاه حفاری غیرمجاز در شهرستان فهرج

گروه گشت و بازرسی امور منابع آب شهرستان فهرج با همکاری مامورین پاسگاه برج اکرم، دستگاه حفاری غیر مجاز در روستای دشتوئیه این شهرستان را طبق قانون توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.

  عمومی
  1397/10/22
 
 
 
 
« 1 2 3 4 » صفحه:
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 33
  • بیشترین بازدید همزمان : 438
  • بازدید امروز : 1,746
  • بازدید دیروز : 4,952
  • کل بازدید : 8,176,033
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/30 11:10:26
  • شناسه IP شما : 3.19.31.73

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : کرمان - خیابان پاسداران
  • کدپستی : 7614634641
  • تلفن : 03432224482-4
  • فاکس : 03432220314
  • پست الکترونیکی : info[at]krrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :