|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مهندس علیزاده در جلسه کمیته راهبری طرح تعادل بخشی:

برخورد جدی با بهره‌برداران چاه‌های غیرمجاز ادامه دارد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان گفت: پر و مسلوب المنفعه کردن چاه‌های غیرمجاز آب و همچنین باکسانی که از چاه‌های مجاز بیش از پروانه برداشت می‌کنند، ادامه دارد و برابر قانون برخورد می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کرمان، مهندس ابراهیم علیزاده در جلسه کمیته راهبری طرح احیاء و تعادل بخشی با حضور سلاجقه معاون مالی و عربپور معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای و دیگر مدیران مربوط، بر لزوم اقدامات لازم برای اجرای هر چه سریع‌تر طرح تعادل بخشی در استان کرمان تأکید کرد.

وی افزود: پر و مسلوب المنفعه کردن چاه‌های غیرمجاز آب و همچنین برخورد باکسانی که از چاه‌های مجاز بیش از پروانه‌ای که دارند برداشت می‌کنند، ادامه دارد و برابر قانون برخورد جدی صورت می‌گیرد.

وی به اهمیت اجرای طرح تعادل بخشی و پر و مسلوب المنفعه کردن چاه‌های غیرمجاز آب در سطح استان اشاره کرد و گفت: اینکه در جلوگیری از اضافه برداشت‌ها کار با مشکلاتی روبه‌رو شده است، دلیل بر کند شدن ادامه فعالیت در این بخش نیست و لازم است در جلسات متعدد با دستگاه‌های مربوط مشکلات را مرتفع کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان تصریح کرد: برخورد با اضافه برداشت از چاه‌های آب توسط بهره‌برداران باید با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

مهندس علیزاده با تقدیر از معاونت‌ها و مدیران شرکت آب منطقه‌ای کرمان در عملکرد انجام‌شده توسط آنان، خاطرنشان کرد: اقدامات بسیار خوبی برای پر کردن چاه‌های غیرمجاز آب در استان در سال جاری انجام‌شده است و دیگر حوزه‌های شرکت هم عملکرد خوبی از خود به‌جا گذاشته‌اند.

مهندس علیزاده ادامه داد: آب‌های زیرسطحی معضلاتی را در شهر کرمان به وجود آورده است و به‌تنهایی از عهده شرکت آب منطقه‌ای بر نخواهد آمد و کمک دستگاه‌های مربوط در این زمینه لازم هست، همچنین پرداخت تمامی هزینه‌ها از اعتبارات این شرکت درست نیست.

وی خواستار تسریع در همکاری شرکت آب منطقه‌ای کرمان با دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی همچون جهاد دانشگاهی کرمان در خصوص برنامه‌های تشریح اهمیت آب و طرح تعادل بخشی شد و اظهار کرد: روابط عمومی هر چه سریع‌تر موضوع  همکاری با جهاد دانشگاهی را پیگیری نماید.

وی همچنین با اشاره به مشکلات مطرح‌شده در این جلسه در خصوص برخورد با اضافه برداشت‌ها و پر و مسلوب المنفعه کردن چاه‌های غیرمجاز عنوان کرد: از امروز وقت خود را به این موضوعات اختصاص می‌دهم  و دفتر من به روی همه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای باز است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان خواستار پخش تبلیغات در خصوص طرح تعادل بخشی و تبلیغات با محوریت اهمیت آب از صداوسیما شد.

در ادامه جلسه مجری طرح تعادل بخشی نیز به بیان گزارش از وضعیت عملکرد این طرح و تنظیم اعتبارات پرداخت.

امیرحسین کرمی بابیان اینکه ازلحاظ آمار پر و مسلوب المنفعه کردن چاه‌های غیرمجاز آب، استان کرمان دومین جایگاه را در بین استان‌های کشور دارد، خاطرنشان کرد: از اول آذرماه 623 حلقه چاه غیرمجاز پر و مسلوب المنفعه شد.

وی عنوان کرد: درمجموع در سال جاری تاکنون 1071 حلقه چاه پر و مسلوب المنفعه شده است و برابر با 91.2 درصد در انسداد چاه‌های غیرمجاز پیشرفت داشته‌ایم.

حجت ادهمی کارشناس طرح هم در این جلسه به تشریح اقدامات لازم در خصوص نصب کنتورهای هوشمند و  مشکلات و معضلات در این رابطه پرداخت.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کرمان با تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی و استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای در امر اطلاع‌رسانی، خاطرنشان کرد: در حال انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با جهاد دانشگاهی کرمان در خصوص انجام کارهای فرهنگی برای آگاهی مردم از اهمیت آب هستیم.

مهندس علیرضا شکیبایی اضافه کرد: پیش‌نویس تفاهم‌نامه تدوین‌شده و لازم است پیگیری لازم برای انعقاد این تفاهم‌نامه و تأمین اعتبار صورت گیرد.

وی در پاسخ به درخواست خرید پهباد برای شرکت آب منطقه‌ای کرمان بیان کرد: برای خرید پهباد و دریافت مجوز لازم برای فعالیت آن راه‌های لازم بررسی خواهند شد. 

امیر آیت الهی مجری طرح مرمت و بازسازی عنوان کرد:  اقدامات لازم برای خرید زمین ایستگاه پمپاژ  صورت گرفته  اما در نهایت برای خرید آن اعتبار لازم موجود نیست.

رشیدی کارشناس حقوقی شرکت آب منطقه‌ای هم در این جلسه اعلام کرد: برای برخورد با کسانی که از چاه های مجاز اضافه برداشت انجام می دهند برابر قانون برخورد خواهد شد.

 

   

کد خبر: 1426
  تاریخ خبر : 1396/11/16
  آخرین به‌روزرسانی : 1396/11/17
 کارشناس روابط عمومی
 729
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 26
  • بیشترین بازدید همزمان : 438
  • بازدید امروز : 1,784
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 8,304,703
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/18 08:05:48
  • شناسه IP شما : 3.128.94.171

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : کرمان - خیابان پاسداران
  • کدپستی : 7614634641
  • تلفن : 03432224482-4
  • فاکس : 03432220314
  • پست الکترونیکی : info[at]krrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :