|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

طی مراسمی باحضور مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران و نمایندگان مردم و سایر مسئولان؛

مهندس علی رشیدی به عنوان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان معرفی و از خدمات مهندس علیزاده تقدیر شد

مراسم تودیع و تکریم مهندس علیزاده و معارفه مهندس رشیدی به عنوان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان با حضور مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران و معاون ایشان، نمایندگان کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، و جمعی از مسئولین استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمان، در تاریخ ۳ مردادماه ۹۸ مراسم تودیع و تکریم مهندس ابراهیم علیزاده و معارفه مهندس علی رشیدی به عنوان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان با حضور مهندس حاج رسولیها مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، پروفسور زاهدی و دکتر پورابراهیمی نمایندگان کرمان و راور  در مجلس شورای اسلامی، دکتر آیت الهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مهندس حاجیلری معاون تحقیقات، پشتیبانی و نیروی انسانی شرکت مدیریت منابع آب ایران و جمعی از مسئولین استان در سالن کنفرانس اداره کل دیوان محاسبات برگزار گردید.

مهندس ابراهیم علیزاده در این مراسم ضمن حلالیت طلبیدن از همکاران در شرکت آب منطقه ای کرمان، به ارائه گزارشی از عملکرد شرکت آب منطقه ای کرمان در دوران مدیریت خود پرداخت.

پروفسور زاهدی نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با تاکید بر حمایت از مدیران حوزه آب در استان و توجه جدی وزارت نیرو به استان کرمان در زمینه آب، خاطرنشان کرد: اگر مشکلات آب در کرمان حل نگردد شاهد تنش های اجتماعی خواهیم بود.

وی از حضور وزیر نیرو در آینده ای نزدیک برای افتتاح پروژه خبر داد و گفت: کرمان تشنه است و انتظار داریم مسیرهای انتقال آب شرب به شهر کرمان هر چه زودتر به اتمام برسد.

وی همچنین اظهار کرد: مدیران حوزه وزارت نیرو در کرمان همگی انسان های خوب و بزرگی هستند و برای همه آنان توفیق خدمت آرزومندیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز به مشکلات تامین آب شرب در استان و طرح های انتقال آب اشاره نمود و گفت: تقاضا داریم تا طرح های انتقال آب به ثمر برسد و پیگیری جدی در رابطه با طرح های تامین آب شرب صورت گیرد

دکتر آیت الهی موسوی خاطرنشان کرد: از زحمات مهندس علیزاده تقدیر و تشکر می کنم و برای مهندس رشیدی آرزوی موفقیت دارم.

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در این مراسم، میزان افزایش بارندگی در سطح کشور نسبت به گذشته را حائز اهمیت دانست و بیان کرددر استان کرمان جریانات سطحی در حوزه آب محدود است و این باعث شده از منابع آب برداشت صورت گیرد.

مهندس حاج رسولیها بر مدیریت منابع آب استان تاکید نمود و افزود: تا زمانی که مسئله اقتصاد آب حل نشود کارهای فعلی همچون حرکت های لاکپشتی است و مسئله آب حتی در کشور حل نخواهد شد؛ توجه به اقتصاد آب می تواند ما را از منافع وزارتخانه ای خارج کند.

وی ادامه داد: مهندس علیزاده همواره در پست هایی که داشتند به مقوله مهم آب برای مردم استان کرمان می پرداختند و برای مهندس رشیدی آرزوی موفقیت دارم

دکتر پور ابراهیمی نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: کارهای انجام شده توسط مدیران حوزه آب در استان با دست خالی صورت گرفته و مهندس علیزاده انصافا تلاش کرده است.

وی به پروژه های تامین آب شرب کرمان اشاره و بر اجرای پروژه ها تاکید نمود.

مهندس رشیدی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان با بیان اینکه اقدامات حوزه آب یک صدای واحد می خواهد، عنوان کرد: خوشبختانه کارگروه سازگاری با کم آبی در جهت همصدا کردن همگان تشکیل شد.

وی استان کرمان را از پهناورترین استان های ایران دانست و تصریح کرد: استان کرمان را باید به صورت ویژه در مسائل مد نظر در حوزه آب دید.

مهندس طاهری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان نیز از دیگر سخنرانان جلسه بود.

در پایان مراسم و با حضور سایر مسئولان حاضر با اهدای لوح هایی به صورت جداگانه از سوی مهندس حاج رسولیها مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران از خدمات مهندس علیزاده تقدیر و مهندس رشیدی به سمت مدیریت عامل شرکت آب منطقه ای کرمان منصوب شد.

همچنین از مهندس رشیدی به واسطه های تلاش های ایشان در شرکت آب و فاضلاب روستایی با اهدای لوح از سوی مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تقدیر و مهندس طاهری با حفظ سمت سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان منصوب شد.

 

                    

کد خبر: 2737
  تاریخ خبر : 1398/05/03
  آخرین به‌روزرسانی : 1398/05/03
 کارشناس روابط عمومی
 3558
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 13
  • بیشترین بازدید همزمان : 438
  • بازدید امروز : 2,515
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 8,339,877
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/29 12:50:53
  • شناسه IP شما : 3.147.28.12

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : کرمان - خیابان پاسداران
  • کدپستی : 7614634641
  • تلفن : 03432224482-4
  • فاکس : 03432220314
  • پست الکترونیکی : info[at]krrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :