مدیر منابع آب شهرستان کرمان خبر داد:

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای کرمان، این اقدامات با اخذ دستور قضایی و توسط عوامل مدیریت منابع آب و با همکاری نیروی انتظامی صورت گرفت که طی آن، ضمن آزادسازی مسیر آب، رفع تصرف از بستر و حریم رودخانه نیز انجام شد.
این اقدام در چارچوب اجرای قوانین حفاظت و بهرهبرداری از منابع آب و با هدف جلوگیری از تضییع حقوق عمومی و بهرهبرداران قانونی انجام شده و برخورد با تخلفات مشابه بهصورت مستمر در دستور کار قرار دارد.