مدیر منابع آب خبر داد:

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای کرمان، گرشکی، مدیر منابع آب شهرستان عنبرآباد، اظهار کرد: یک حلقه چاه غیرمجاز در روستای نظمآباد توسط گروههای گشت و بازرسی این مدیریت شناسایی و پس از طی مراحل قانونی، در تاریخ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶ پر و مسلوبالمنفعه شد.
وی افزود: این اقدام با هدف جلوگیری از برداشتهای غیرمجاز، حفاظت از سفرههای آب زیرزمینی و صیانت از منابع آبی انجام شده است.
مدیر منابع آب شهرستان عنبرآباد با تأکید بر تداوم برخورد با متخلفان حوزه آب خاطرنشان کرد: شناسایی و برخورد قانونی با هرگونه تخلف در زمینه بهرهبرداری غیرمجاز از منابع آب، بهصورت مستمر در دستور کار این مدیریت قرار دارد.