مدیر منابع آب شهرستان خبر داد:

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای کرمان، مسعود بوستانی اظهار داشت: در تاریخ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱، گروه گشت و بازرسی امور منابع آب شهرستان شهربابک با اخذ دستور قضایی از دادستان شهرستان، اقدام به شناسایی و جمعآوری انشعابات و تجهیزات فروش غیرقانونی آب کردند.
وی افزود: آب این قنات بهصورت غیرمجاز توسط تانکر به شرکتهای خصوصی فروخته و حمل میشد که با اقدام بهموقع مأموران، این روند متوقف و ادوات مربوطه جمعآوری شد.
مدیر منابع آب شهرستان شهربابک با تأکید بر تداوم برخورد با متخلفان خاطرنشان کرد: این اقدامات در راستای صیانت از منابع آب زیرزمینی و جلوگیری از برداشتهای غیرمجاز انجام میشود و با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد قانونی خواهد شد.