
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای کرمان، در این دیدار موضوعات مرتبط با رفع ابهامات موجود در فرآیندهای قانونی و اداری و همچنین بررسی راهکارهای لازم جهت تسهیل در صدور اسناد مالکیت سدها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در این نشست، طرفین بر ضرورت تعامل و همکاری مستمر میان دو دستگاه در راستای تسریع در تعیین تکلیف وضعیت مالکیتی سدها و صیانت از منابع آبی و طبیعی تأکید کردند.