مدیر منابع آب شهرستان بافت خبر داد:

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای کرمان، این عملیات با حضور عوامل مدیریت منابع آب شهرستان بافت و با همکاری نیروی انتظامی انجام شد و طی آن، ضمن جلوگیری از برداشتهای غیرقانونی آب، رفع تصرف از بستر رودخانه نیز صورت گرفت.
این اقدام در راستای صیانت از منابع آبی، حفظ حقوق عمومی و جلوگیری از تضییع حقابههای قانونی انجام شده و برخورد با هرگونه تخلف در این زمینه با جدیت ادامه خواهد داشت.