مدیر منابع آب شهرستان خبر داد:

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای کرمان، در ادامه اقدامات مستمر برای حفاظت از منابع آب زیرزمینی و مقابله با حفاریهای غیرمجاز، چهارمین دستگاه حفاری غیرمجاز سال ۱۴۰۵ در روستای خواجهآباد شهرستان نرماشیر شناسایی و توقیف شد.
این عملیات در روز تاسوعای حسینی، چهارم تیرماه ۱۴۰۵، توسط نیروهای گشت و بازرسی مدیریت منابع آب شهرستان نرماشیر و با همکاری نیروهای اطلاعات سپاه، پس از اخذ دستور مقام قضایی و با همراهی فرماندهی انتظامی انجام شد. در این عملیات، دستگاه حفاری غیرمجاز پس از تنظیم صورتجلسه توقیف و برای طی مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.
مدیریت منابع آب شهرستان نرماشیر تأکید کرد برخورد با حفاریهای غیرمجاز با هدف صیانت از منابع آب زیرزمینی بهصورت مستمر و قاطع ادامه خواهد داشت.